• Δευ - Κυρ 8.00 - 22:00
  • Πλ. Εσπεριδων 3, Γλυφαδα, Αθηνα
  • 6936 133 057

Μερικές απαντήσεις σε συνηθισμένες ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με τις καταχωρήσεις ή άλλες απορίες που αφορούν την ιστοσελίδα μας. Αν δεν σας καλύπτουν οι παρακάτω απαντήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την διαχείριση της ομάδας στο Facebook ή στείλτε μας email στο [email protected]

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!!!

Θα πρέπει να δώσω αμοιβή όταν βρεθεί το όχημα μου?

Δίνεται αμοιβή στην περίπτωση που το έχετε δηλώσει στην καταχώρηση που είχατε κάνει.

Πως να τροποποιήσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου?

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας, επιλέξτε «Τροποποίηση προφίλ» στην αριστερή στήλη. Τροποποιείστε τα στοιχεία που θέλετε και μετά πατήστε «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΡΟΦΙΛ»

Πως να διαγράψω το λογαριασμό μου?

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας, επιλέξτε «Τροποποίηση προφίλ» στην αριστερή στήλη και πατήστε «ΔΙΑΓΡΑΦΉ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΎ».

Πως μια καταχώρηση θεωρείται έγκυρη?

Όταν είναι συμπληρώνεται απο τον ιδιοκτήτη με αληθινά στοιχεία όπως το τηλέφωνο και ονοματεπώνυμο.

Πως να κάνω καταχώρηση αγγελίας

Βήμα 1ο

Πρέπει να συνδεθείτε μέσω Facebook ή Google, είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό μέσω email.

Βήμα 2ο

  • Εισάγεται τον Τίτλο π.χ. (κλάπηκε, μάρκα, πινακίδα κ.τ.λ.).
  • Εισάγεται την Μάρκα του οχήματος (αν δεν βρίσκεται τη μάρκα από τον κατάλογο, πατήστε «Άλλο».
  • Εισάγεται τον Τύπο της κατηγορίας αγγελίας π.χ. Αυτοκίνητο, Μηχανή, Παρατημένα κ.τ.λ.
  • Εισάγεται το Έτος του οχήματος (αν υπάρχει, αλλιώς αφήστε το κενό).
  • Εισάγεται Χρώμα οχήματος (αν υπάρχει, αλλιώς αφήστε το κενό).
  • Ανεβάστε την Φωτογραφία ή τις φωτογραφίες
  • Εισάγεται Πινακίδα οχήματος (αν υπάρχει, αλλιώς αφήστε το κενό).
  • Εισάγεται κάποια Περιγραφή που θα θέλατε που θα συνοδεύει την αγγελία σας.
  • Επιλέξτε Νομό (αν υπάρχει, αλλιώς επιλέξτε «Άλλο»).
  • Επιλέξτε Δήμο (αν υπάρχει, αλλιώς επιλέξτε «Άλλο»).
  • Εισάγεται το όνομά σας
  • Εισάγεται τον αριθμό τηλεφώνου σας (Απαραίτητο)

Βήμα 3ο

Πατήστε το κόκκινο κουμπί «Δημοσίευση Της Καταχώρησής μου»

Έκανα την καταχώρηση αγγελίας αλλά δεν την βρίσκω!

Η αγγελία πρέπει να εγκριθεί από τον διαχειριστή για να εμφανιστεί στην ιστοσελίδα. Συνήθως γίνεται μέσα σε μια ώρα.

Πως να διαγράψω την αγγελία που είχα ανεβάσει?

Εφόσον συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας, Επιλέξτε το Dashboard, μετά στην αριστερή στήλη επιλέξτε My Inventory και μετά το Published. Θα σας εμφανίσει όλες τις αγγελίες που έχετε κάνει. Δίπλα σε κάθε αγγελία θα έχει ένα κόκκινο εικονίδιο (κάδο), πατήστε το για την διαγραφή της αγγελίας. Αν δεν τα καταφέρετε, παρακαλούμε στείλτε μας την συγκεκριμένη αγγελία που θέλετε να διαγράψετε και αφού επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία σας, θα προβούμε στην διαγραφή.

Γιατί δεν εχει εγκριθεί η καταχώρησή μου?

Γιατί δεν πληρεί τις προϋποθέσεις όπως π.χ. Τηλέφωνο, Φωτογραφία (σχετικά με τις φωτογραφίες διαβάστε τους όρους χρήσης).